Sunday 29 July 2012

kuat kan lah jiwa kami...

sesungguhnya ini adalah dugaan yang paling kami semua hadapi dengan sabar.. bermula dengan assignment yang tak berkesudahan.. konflik perasaan dan emosi sering berlaku. apatah lagi kesihatan makin dipandangn sepi.

bila dah begini keadaannya, selawat sentiasa dihati.. bimbang meletup dan berasa aman jika suami dan anak sentiasa menjadi penguat semangat.. ya allah terima kasih kerana memberikan ia sebagai penawar hati.. 

hari ini agak runsing.. taklimat pbs tadi mengingatkan saya bahawa kerja bakal bertambah dan segera membuatkan aku tekad .. malam ini kerja BMP dan fALSAFAH bakal ku kerjakan sehingga siap. tekad memyudahkan set induksi untuk micro teaching... en manan punya kerja.. makan ubat buat saya hadkan kerja.. hai diri .. kuat laaa ..

bila kami belajar ulead videostudio yang tak sempat saya install , saya menjadi pendengar yang setia . malah sempat meneliti orang punya kerja .. sambil menyelam minum air ... opsss puasalaaa... 
 

No comments:

Post a Comment